نفروپاتی فشار خون با ادم: علل و درمان رژیم غذایی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی فشار خون با ادم: علل و درمان رژیم غذایی

همانطور که همه ما می دانیم که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی یا فشار خون بالا دارند یک نیاز سخت روزانه، چه رسد به بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا. با پیشرفت بیماری، بیماران ممکن است از برخی از علائم رنج می برند، و ادم از علائم بالینی شایع است. در همین حال، درمان رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به بیماران مبتلا به تاخیر انداختن پیشرفت کلیه و از بین بردن ادم.

چرا بیماران نفروپاتی فشار خون بالا مبتلا به ادم؟

نفروپاتی فشار خون متعلق به بیماری ثانویه کلیوی ناشی از بیش از پنج تا ده سال از فشار خون بالا. فشار خون بالا می تواند در دراز مدت آسیب کلیوی جدی شود و بر عملکرد کلیه است. همانطور که همه ما می دانیم، کلیه مسئول برای تنظیم تعادل آب و سدیم است. با از دست دادن عملکرد کلیه، مایع بیش از حد نیز ممکن است از بدن تخلیه شده نیست و ممکن است در بافت های بدن را بگیرد. به عنوان یک نتیجه از آن، ادم می شود.

مدیریت رژیم غذایی نفروپاتی فشار خون بالا با ادم:

اول، محدود کردن مصرف نمک به شدت

خوردن نمک زیاد می تواند بار از کلیه را افزایش می دهد و ترویج فشار خون به شدت در حال افزایش است. بنابراین، بیماران باید مصرف فروش به شدت محدود و اجتناب از غذاهای پر سدیم.

در مرحله دوم، کنترل مصرف آب

ادم بدان معنی است که کلیه ها قادر به تنظیم تعادل آب در بدن، و در نتیجه آب آشامیدنی بیش از حد افزایش بار بر روی کلیه ها و تشدید ادم. که شده است، برای بیماران به منظور کاهش مصرف آب لازم است.

سوم، پروتئین خوردن با احتیاط و به درستی

پروتئین ضروری است برای ما برای حفظ سلامت ما، در حالی که برای بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی، آنها نیاز به کاهش مصرف پروتئین و شما بهتر است در غذاهای غنی از پروتئین با کیفیت بالا است.

علاوه بر این، بیماران باید مصرف خود را از پتاسیم و فسفر محدود، و به دور از سیگار کشیدن و نوشیدن بماند.

چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا ممکن است از ادم رنج می برند؟ و چه مدیریت رژیم غذایی بیماران است؟ در حال حاضر، شما باید پاسخ داشته باشد. اگر شما هر گونه چیز معلوم نیست و یا سوالات دیگر، ما از شما دعوت به ارسال ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com و ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون بالا، درمان رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: